nov 30, 2021 23:59:59

Black November - Priserne er gået helt i sort 

SE ALLE DE NYE HAVEMØBLER TIL SKARPE PRISER

0 Varer i Kurven
Fortsæt med at handle

LEVERING

KØB AF "KUN ONLINE" PRODUKTER

Når du handler online og varen er markeret med "Kun online", så kan varen kun leveres hjem til dig leveret til kantsten. Det er ikke muligt at afhente varen i en af vores butikker.

 

Hvis varen skal returneres, kan du returnere i en af vores butikker. Du skal være opmærksom på, at varer der er købt på webshoppen kan returneres, selvom emballagen har været brudt, og varen har været samlet. Kontakt os via "Hjælp"-knappen i nederste højre hjørne, vælg "Returnering" og udfyld formularen såfremt du ønsker at returnere en vare, der har været samlet, eller hvor emballagen har været brudt. Medsend billeder af varen og emballage, så varens stand kan vurderes, da det har indflydelse på beløbet, der kan refunderes. Hvis varen er beskadiget eller brugt på en måde, der forringer varens værdi, kan det fulde beløb ikke refunderes. Det fulde beløb kan refunderes, hvis varen returneres inden for 14 dage efter, du har modtaget varen, og såfremt varen er i original ubrudt emballage.

 

Når du bestiller din ordre online, er det muligt at indtaste dit telefonnummer. Dit nummer vil kun blive brugt i forbindelse med advisering vedr. levering. 

 

Bemærk den dato du vælger under levering er forventet - du bliver kontaktet af fragtfirma for helt præcist tidspunkt, du selv kan have indflydelse på.

 

Bestiller du "Kun online" produkter i lampekategorien, vil disse blive sendt med Bring til nærmeste pakkeshop for kr. 79,-

Levering ved køb online

KLIK OG HENT 

Du kan vælge afhentning i en My Home butik. Ved afgivelse af ordren vælger du den My Home butik, der er nærmest dig. Du vil modtage en mail med din faktura og en afhentningsdato, så snart din ordre er afsendt fra centrallageret. Butikken sender dig også en SMS, så snart ordren er klar til afhentning. Der vil ikke være noget fragtgebyr.

 

Ordrer, der er bestilt senest søndag kl. 23.59, hvor varerne er på lager på centrallageret, kan normalvis afhentes/leveres ugen efter (dog undtagelser i forbindelse med helligdage). Se den forventede leveringsuge på din ordrebekræftelse.

PRIS: 0 ,-

 

LEVERINGER

Du kan vælge mellem flere forskellige leveringsmuligheder.

 

KANTSTENSLEVERING 

Levering sker ved kantstenen, eller hvor bilen nemt kan holde ved boligen.
Chaufføren stiller møblerne ved bilen, hvorfra du selv har ansvaret for at få møblerne ind i boligen uden chaufførens hjælp.

PRIS: 399,-



LEVERING I FØRSTE RUM MED 1 MAND

Levering foregår med én mand i bilen, der hjælper dig med at bære varerne til første fremkommelige rum i din bolig. Du skal selv hjælpe med at bære, hvis varerne ikke kan bæres af én person. Det er My Home og vognmanden uvedkommende, hvis varerne ikke kan komme ind i din bolig på almindelig vis gennem døre uden af- og demontering af enhver art.


Hvis du har sarte gulve/tæpper vil det være en god ide at afdække dem, da chaufførens fodtøj kan være snavset (chaufføren må ikke stille fodtøjet jf. AT arbejdsmiljøbeskyttelses regler). Sker der skader i hjemmet, SKAL chaufføren informeres, og dette noteres på fragtbrevet, inden han forlader boligen.

PRIS: 649,-



LEVERING MED 2 MÆND

Levering foregår med to mænd i bilen, der bærer varerne hen til det sted i boligen, du ønsker, såfremt det er let fremkommeligt i boligen. Det er My Home og vognmanden uvedkommende, hvis varerne ikke kan komme ind i din bolig på almindelig vis gennem døre uden af- og demontering af enhver art.


Hvis du har sarte gulve/tæpper vil det være en god ide 
at afdække dem, da chaufførens fodtøj kan være snavset (chaufføren må ikke stille fodtøjet jf. AT arbejdsmiljøbeskyttelsesregler). Sker der skader i hjemmet, SKAL chaufføren informeres, og dette noteres på fragtbrevet, inden han forlader boligen. 

 

Når chaufføren står for at få møblerne ind i det rum, de skal bruges, så er man som kunde også uden ansvar, hvis der skulle vise sig håndteringsskader, man ikke har fået noteret på fragtbrevet, når møblerne umiddelbart efter pakkes ud. 

PRIS: 949,-

 

TILVALG – BORTSKAFFELSE 1-TIL-1

Ved tilkøb af bortskaffelse kan fragtfirmaet være behjælpelig med at bortskaffe samme vare, som man har bestilt. Har du bestilt en sofa, kan du få bortskaffet en sofa. Har du bestilt en seng, kan du få bortskaffet en seng. Møblet, der skal bortskaffes, skal skilles ad, så fragtfirmaet nemt kan håndtere det. Det vil sige, at reoler, senge, sofaer, borde m.m., skal være usamlet.

 

Hvis bortskaffelse er bestilt i forbindelse med kantstenslevering, skal møblet til bortskaffelse også stilles ved kantstenen.

PRIS: 399,-

 

TILVALG - FULDMAGT

Fuldmagt kan tilvælges på kantstensleveringer, hvor fragtfirmaet har mulighed for at stille din ordre uden din underskrift for modtagelsen. Når du tilvælger fuldmagt, accepterer du samtidig nedenstående betingelser:

  • Enhver ret til reklamation over fragt- og håndteringsskader fraskrives.
  • My Home kan ikke garantere, hvor fragtfirmaet stiller varerne på grunden.

 

TILVALG - UDPAKNING

Ved tilvalg af udpakning vil alle varerne på ordren blive pakket ud, og emballagen medtages af fragtfirmaet. Det er vigtigt, at der er let fremkommeligt i boligen, så chaufføren kan udpakke varerne.

 

Hvis du har sarte gulve/tæpper vil det være en god ide at afdække dem, da chaufførens fodtøj kan være snavset (chaufføren må ikke stille fodtøjet jf. AT arbejdsmiljøbeskyttelsesregler). Sker der skader i hjemmet, SKAL chaufføren informeres, og dette noteres på fragtbrevet, inden han forlader boligen. 


Når chaufføren står for udpakning, så er man som kunde også uden ansvar, hvis der skulle vise sig håndteringsskader, man ikke har fået noteret på fragtbrevet, når møblerne umiddelbart efter pakkes ud. Det er vigtigt, at du kontrollerer møblerne for eventuelle skader og mangler, da disse skal påtales med det samme og noteres på fragtbrevet. Når chaufføren har forladt hjemmet, kan fragtfirmaet ikke længere stå til ansvar for skader på møblet, som opdages efterfølgende.

 

PRIS: 199,-

 

INFORMATIONER VEDR. ALLE LEVERINGSTYPER

KONTROL AF MØBLER

Det er vigtigt, at du gennemgår møblerne ved modtagelsen og sikrer, at der ikke er skader og stødmærker på emballagen. Hvis der opdages skader på emballagen, så tjek området på møblet grundigt for skader sammen med chaufføren. Få chaufføren til at notere eventuelle skader på din kvittering og på chaufførens fragtbrev. Så finder My Home og chaufføren en løsning på dette.

 

Når der kvitteres for modtagelsen accepteres samtidigt, at varen er i rette stand, og der kan ikke efterfølgende reklameres over transport- og håndteringsskader. Du er selvfølgelig meget velkommen til at åbne emballagen og kontrollere varen inden, hvis der er tvivl om dette.

 

LEVERINGSTIDSPUNKT

Du vil modtage en mail med din faktura, så snart din ordre er afsendt fra vores centrallager. Heri er også den valgte leveringsdato og tidsrum. Chaufføren ringer ca. 30 min. før ankomst på den aftalte leveringsdato og -tidsrum. Det er på dit eget ansvar, at møblerne kan komme ind i dit hjem, og at der er let fremkommeligt (f.eks. ved levering af en meget stor sofa). Når du bestiller din ordre online, er det muligt at indtaste dit telefonnummer. Dit nummer vil kun blive brugt i forbindelse med advisering vedr. levering.

 

Såfremt du ikke er hjemme på det aftalte tidspunkt, og ordren ikke kan leveres, tages ordren med retur. Før en ny levering kan aftales, skal et nyt fragtgebyr indbetales til os via en straksoverførsel i banken. Dette aftales med Kundeservice via "Hjælp"-knappen i nederste højre hjørne, vælg "Eksisterende ordre" og udfyld formularen.

 

Hvis din ordre må stilles på din adresse, skal "Fuldmagt" afkrydses ved bestilling. Såfremt fragtfirmaet må stille varerne uden din underskrift for modtagelsen, accepterer du, at enhver ret til at reklamere over fragt- og håndteringsskader fraskrives. Du skal være opmærksom på, at My Home ikke kan garantere, hvor fragtfirmaet stiller varerne.

 

LEVERING TIL IKKE-BROFASTE ØER (Gælder ikke Bornholm)

My Home kan desværre ikke levere møbler til ikke-brofaste øer (undtagen Bornholm), hvor varen kun kan leveres til butikken på Bornholm. Levering vil i disse tilfælde ske til nærmeste havn på fastlandet, så det er meget vigtigt, at leveringsadressen på den ønskede færgehavn og terminal oplyses.

 

AFHENTNING

Det er vigtigt, at du ved afhentning af varer fra butikken kontrollerer, at emballagen og varen er intakt. Når varen medbringes accepteres samtidigt, at varen er i rette stand, og der kan ikke efterfølgende reklameres over transport- og håndteringsskader. Du er selvfølgelig meget velkommen til at åbne emballagen og kontrollere varen, inden du forlader butikken.